2 timmars träning

Hejsan,
Fredag idag och jah har nyss tränat två träningar på samma dag. Det var bålsabiletetsträning och någon special träning som var skit kul. Hoppas det blir blir fler träningar asså att man blir utagen. Skolan var skit skön fakitskt för började nio och slutade typ halv två. Det var typ första gången vi har fått gått sådan liten dag eller jag vet inte om jag tänker efter :S. Ska in till stan imorgon så ska fota en del och lägger in bilderna imorgon om jag hinner va vid datan annars på söndag. Ni förstår att jag och moster ska va i stan själva. Mysigt tycker jag. Måste se på Morgan på Let´s Dance nu. "D

33


Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0