FLORIDA IMORGON!

Heej,
Åker till Florida imorgon och det ska bli super bara en nackdel finns och det är att jag får vara borta från min älsklings kisse Mable! "(. Hon kommer att det bra som tur är. Just nu ligger hon och sover på min arm. Lilla söt katten då. Har inte packat ett skit rent ut sagt så ojoj. Men jag hinner, hinner alltid. Ska på konfa möta för första gången idag. Först var jag oskäer på om jag ville gå för kände ingen(som jag visste om) men då sa min kompis Emma att hon skulle gå så då ville jag gå. Hon är bäääst. Räddad hatar att inte känna någon och gå till ett ställe själv. Usch! Men ska tömma kamerorna nu och sedan TV kanske..

//PussPuss s'





Mable<3

Mable<3



P.S Skriver kanske inte på ett tag för är i Florida men lovar att berätta allt när jag kommer hem! D.S


Tankar och Åsikter
Postat av: Anonym

100 dagar kvar i dag !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-04 @ 08:55:36
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0