Kinnskair,

Heej,
Måndag som betyder ridning. Det är så himlans kul. Rider en liten(stooorr) isis kille på 145cm eller något. Kinnskair är häftig med sina färger och sina blåa ögon. Najs najs. Idag var det första dagen på temaveckan vi har i skolan. Alla trodde det skulle bli kul men det är inte alls kul. boooorrrring, faktiskt! Skriva historia på engelska.., hur kul är det på en skala? Jätte tråkigt enligt mig iallafall. Längtar inte alls till imorgon.. Men på onsdag åker jag till FLORIDA! gud vad kul men jag vill inte åka iväg från katten men det kommer gå bra. Hon ska vara hos Mammas killes mamma och hon är ju kattvan och Mable gillar henne. Ska sätta på mig ridkläderna nu, äta och sen åka iväg.

//Kramar s'

Barmur och Jag

Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0