Martinu are here!

Bonjur,
Vet inte om det stavas så emn ni vet vad det är så jaja. Idag är det torsdag som betyder träning. Men träningen är inte förren kvart i åtta så det är lugnt fram över. Martinus är här nu "D. It´s funny bunny. Hon leker just nu prick när jag skriver detta med min kisse Mable. Världens bästa och mesta katt. Min bebis. Tillbaka till torsdagens kuligheter. Martinus är största kuligheten idag och vi hade rätt kul i skolan så det är näst bäst. Men nu knasisar ska jag gå och umgås lite med min bästis festis.

33

Mable<3

Tankar och Åsikter
Postat av: Martina

Du oh jag föralltid, sos<3

2009-02-05 @ 22:13:59
URL: http://martinuus.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0