Ny frisyr ")

Heeej,
Idag vapr jag och klippte mig efter skolan och klippte mig annorlunda gemfört med förut. Det blev snyggt tycker jag och det blev precis som jag ville. I skolan hände det inget speciellt utan att anna panna fyllde 15. Det var kul. Hennes skåp var jätte fint(gjordes av W' och en tjej till vid namn Jossan). Dagarna har gått väldigt snabbt efter nyår och har gjort så man blir helt snurrig. Nästa onsdag ska man ju till Florida. Najs najs najssss....! Fast man vill inte lämna kissekatten "(. Men hon klarar sig hos hon som hon ska va hos. Det blev en komplecerad mening asso. Himla massa hon hit och dit. Haha. Jag måste tänka när jag skrev det så det inte skulle låta konstigt. Men men... Imorgon ska jag och resten av skolan som ska följa med till Romme!! Skit kul och jag ska åka med Ellan blir super. Ska åka med andra också som; Oliven,Danne, Typ Stellan, Karin, Jenna, Ellan och jag då. Åhhh vad roligt!! "D Längtar som f*n. Fast man måste upp skit tidigt för att vi ska samlas typ 06.15 på skolans parkering! Vad jobbigt!!!!. Men Ellan får väl hålla mig vaken i bussen om inte båda somnar, hahahah. Ska äta nu iallafall. Skriver om jag orkar imorgon.

//Pussar s'


Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0