Semelbak med F'

Hejsan!,
Sorry för att jag inte har skrivit på länge men har inte haft den tiden men skriver nu istället ett långt inlägg för att ta igen det jag missat. Igår red jag och så var jag med F' hela dagen så då hann jag inte "/. Men ridningen då gick jätte bra. Vi tränade på travsitsar som jag redan kunde. Eller det går ju alltid att förbättre något som man är absolut inte perfekt bäst. Jag tränade med att hålla stilla mina armar och jag lyckades med det rätt bra. ååååhhh vad Kinnskair är skön att sitta ned i traven på. Helt j*vla underbar. Han är så snäll och rida! Han blev lite piggare när vi skulle ut eftersom volten var jätte isig så vi inte kunde va på den så vi var på en "väg" och red. Det var inte isigt där så det var bra. Jag fick rida först ifrån alla för att jag hade bäst kontroll över min häst enligt ridläraren. Man får jätte bra självförtroende när vår ridlärare säger sådana saker. Tillbaka till idag då så var skolan helt ok faktiskt. Hade bara tre lektioner så och det gick snabbt. Men efter skolan bestämde jag och F' att vi skulle baka semlor som jag tål(Utan laktos). Dom blev jätte goda och bakmaskinen rymde inte till kaffebryggaren den här gången. Helt otroligt! Men första satsen vi gjorde råkade vi göra lite fel på eller jag enligt F'. Så jag gjorde två semlor utav den degen och dom var små innan jag stoppade in dem i ugnen. När vi tog ut dem var dom typ minst dubbel så stora. Det var inte riktigt meningen. Hahah...Nästa sats gick mycket bättre och receptet vi använde oss av ska jag skriva ner här sedan. Efter vi bakade gick jag hem och åt sen sitter jag här. Eller jag han till F' en gång till efter maten också men jaja. Skriver imorgon igen!

// Kramar s'

min jätte semla!

Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0