Stan med Moster

Tjenixen,
Var tvungen att gå upp tio i nio!!!!Förfärligt, på en lördag ska man ju sova...Men skulle till stan med Moster så det får väl gå men var skit trött. Slängde på mig kläder, åt, flätade håret och halv sprang ner till busshålsplatsen. Bussen kom typ efter fem minuter så slapp väntai vädret som var skit dimmigt och små duggade. Åkte till Danderyd för att ta pendeln som är lättast att ta och tåget kom i passande tid typ fyra minuter efter att jag kom ner på perongen. Ringde till Moster för att kolla vart hon var och hon var inte vid tåget än men jag tog ett tidigare tåg än väntat för att bussarna hemifrån mig går helt cp. Åkte till gamla stan och det var jätte lite personer på tåget tills T-centralen där det kom typ på hundra pers. Det gjorde inget sjärskilt för skulle ändå av nästa station så vaddå...Fick vänta i gamla stan i tpy en kvart innan Moster kom. Jag ska på konfa läger i sommar så är tvungen att gå på sex stycken gudstjänster så hon tog med mig på den första som var i stor kyrkan. Jag visste inte vart den låg när hon sade det först innan jag kollade på eniro x'D. Lite pinsamt men jaja...Trodde först det var stadshuset, hahah. Men det var det inte. Gudstjänsten tog bara en halvtimme som tur var så det var bra men jag och Moster hängde inte med. Helt plötsligt tog det slut, hah...Vi var ju bäst på att hänga med i allt..NAT!
Efter tog vi en fika på gråmunken vid kyrkan på gå gatan i gamla stan. Vi tog en muffin var och jag tog te och hon en latte. Vi satt där ett tag och bara babblade om något jag inte kommer ihåg. Sedan gick vi runt i stan och jag fick ett par benvärmare utav Moster. Dom är skit skäna och snygga. Har dom på mig nu, hihi. Vi åkte sedan hem till Mormor och åt. Mam,Syster och Mam´s boy var där också. Vi åt typ Tiki Miki Masala eller något konstigt namn. Hahah. Sedna åkte vi hem och jag sitter här...!

33

Moster


























Dimmigt?

Vaktparad vi såg

Tankar och Åsikter
Postat av: Moster i England

Hej svejs, det var en toppen dag med dig i stan... kan ju inte bli annat med min underbara syster dotter :-). Hoppas du får det kul i USA, du måste berätta allt nästa gång jag kommer hem och hälsar på. Puss

2009-02-07 @ 22:00:19
Postat av: momo

oj vilka fina bilder du tagit,måste bara säja att jag är imponerad kram

2009-03-06 @ 23:01:50

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0