2009, Here I come!

Men tjueee alla snyggingar!,
Nu som jag lovade igår skulle jag lägga ut massa bilder från igår men glömda ta mågna! Tog några iallafall men ändå. Höll inte mitt löfte, men som att gott göra er som läser ska jag ut och fota imorgon. Men igår då det var nyårsafton var jag i vaxholm och det var helt ok tycker jag. Vi smälde än jädra massa raketer men det roligaste var när han jag var hos lillebrorsa råkade tappa en tänd raket i en brunn! xD Den smäldes under vattnet och det lät skit roligt. Att äta ur choklad fontänen var najs men jaja..Jag hinner inte skriva mer nu för ska tagga till Fellsu nu så..

//Ciaó s'




s<-- smarrig va?

m<--gottie:D

mmm<--pringels<3

Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0