3:a i Cupen!!

Hejsan!,
Kom 3:a i cupen idag. Det var bra när vårt lag tappade en spelare och alla var trötta. Vi spelade 7x20min alltså 2timmar och 20minuter! Då kan man fatta att man är trött. Men vi kämpade på som vanligt och tog oss en tredje plats. Vårt andra lag United 3 vann hela tuneringen och var överlagsna. Vi förlorade dock bara med 0-1 mot dem, Men jag lovar vi var bättre! I första matchen mötte vi Sollentuna Fotbolls 94:or lag 1 och det var inte så svårt att vinna över dom med 3-0. Andra matchen vann vi lika lätt mot Sollentuna Fotboll 94:or lag 2 med 3-1. Vårt första insläppta mål! Men vi brydde som inte om det och fortsatte att fokusera på nästa match som var mot Sollentuna United 3. Våra egna kompisar. Det var en tuff match och vi rent ut sagt ägde dom! Dom hade två målchanser och satte den ena! Vilken otur för vårt lag som sköt och sköt på mål och vi fick inte in den. Vi träffade i stolpen och allt möjligt men den gick inte in. Jag råkade skjuta bollen så den flög igenom basket målet*Inte riktigt meningen*. Vi blev trots första förlusten inte sura för det. Sista grupp matchen var mot Enebybergs 93:or. Vi tog som lätt hand om dom och slutreslultatet blev 5-0 till oss. Då var det dags för kvarts finalen där det blev en tuff match mot Sollentuna Fotbolls 94:or lag 2. Vi tappade in 2mål i början av matchen. Vi kämpade och kämpade men bollen ville inte in! Dom sista 3minuterna gjorde vi två mål och kviterade till 2-2. Vi höll ut resten av matchen och det blev lika. Så nu var det dags för straffar tänkte vi men det blev sudden deth. Nästan samma sak men jaja. Lollo fick ta första straffen och satte den i ena hörnet. Sen var det deras tur. Alla var skiiit nervösa när hon skulle skjuta. Men när det väl jälde......SÅ TOOOOG VÅR MÅLVAKT DEEEEENNN!!!
Vi hade vunnit med 3-2! Alla var helt galna och hoppade runt. Sedan en match mot BSK där vi inte orkade riktigt och dom van med 2-1 tror jag xD. Vi får spela pris om tredje eller fjärdepris. Den var mot SF lag 1. Vi vann den med 2-1 tror jag igen xD. Så vi tog tredje platsen! Vi var skiiiittt glada för det! Efter det åkte vi hem och nu sitter jag här efter en lång dag och skriver detta till er!

//Hörses s'


h
<--Uppvärmning inför första matchen


ö<---Hälsning


.<--Jao och M'(undrar varför hon drar i mig?!)


d<---Bästa målisen ever!


q<--Min fina brons medalj!


Tankar och Åsikter
Postat av: Moster i England

Grattis!!! Vad duktiga ni har varit och jag kan tro att du är trött nu.

Satt och tittade på dina bilder tidigare som du lagt ut och du har blivit duktigt på att fotografera nu. Varför inte kolla med mormor om du kan ta några bilder som de kan använda i butiken som skyltning när de ska byta ut de gamla?



Gissa om vi har det kallt här nu, -10 grader. Även om det är normalt i Sverige så kan jag lova att det inte är det här i England. Och jag har jätte kul när de skrapar bilen på morgonen, de är ju inte vana vid det :-)



Puss Moster

2009-01-06 @ 18:47:42

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0