Allt på en dag...Eller inte! xD

Nämen heej!,
Sitter och lyssnar på en låt som jag gillar rätt mycket, Goo Goo Dolls Iris. Den e så bra faktiskt. Den är med i någon film men kommer inte ihåg vilken. Har hört den förut någon stans. Men idag då. Vaknade klockan tio av väckarklockan som man tyvärr vaknar av. Om ni undrar varför jag skulle upp så tidigt(tycker jag iallafall!!) så skulle jag,F' och O' till husdjursmässan. Egentligen ville jag först inte dit för jag ville åka skidor i väsjöbacken men F' sa att om vi går på mässan kan vi åka till väsjö imorgon. Jag sa okey som jag oftast gör så nu ska jag lära F' åka skidor. Det ska nog bli kul xD. Måste åka med mina skidor som är för korta! Men det får väl gå för tänker inte hyra..
Men det var rätt mycket folk på mässan än vad jag hade tänkt mig. När husdjursmässan flyttade till kistamässan har den blivit större och mycket bättre men man ska inte vara där för länge. Såg på kaninhoppning(TRÅKIT), Agility(ROLIGT) med mera. Men hinner inte skriva mer för ska se på Victoria Secret Fashion Show eller vad det nu heter innan fotbollen. Bilder kommer när jag kommer hem LOVAR!

//H
ejs svejs s'! 


Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0