Äntligen fredagg!

Hellu,
Äntligen är det fredag! Hah, har bara gått i skolan i två dagar och har redan tröttnat! Men jaja. Nu är jag hemma med F'. Min lilla fiskmås xD. Idag då, fick gå upp tidigt*hämskt*! I skolan hade vi dom tråkigaste lektionerna som finns! Engelska,Matte och Svenska! Hur tråkigare får det bli egentligen? Jag vet faktiskt inte, vet ni?. Men skönt det ska bli att få sova imorgon. Har ju gjort det hela lovet men det ska ändå bli skönt. Varför finns det inget att skriva när man börjat skolan för?! Det undrar jag. Efter skolan iallafall så var jag ute och fotode lite i skogen(Bilder nedan!). Det var rätt härligt att vara själv och ingen sa någonting tills några små skitar började smälla smällare i skogen^^. Tror dom att dom var coola hade dom nog fel. Men nu måste jag gå annars tråkar F' ihjäl sig och det vill man ju inte! ")

//Pussar s'



1


ä

kk


k

g


g


f


f


d


h

d

© by Sofie.B

Tankar och Åsikter
Postat av: anonym

intressanta bilder...

2009-01-10 @ 20:33:03

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0