Bakmaskin på rymmen!

Heeello,
Har vart med Fellsu idag efter skolan. Vi skulle baka och det gick väl bra utom att hennes bakmaskin höll på att rymma kändes det som. Vi såg på varandra och bara "hjääälllp den rymmer!!". Den stod och skaka så mycket så vi trodde den skulle iväg. Vi bakade föresten bröd som jag bakade förut. Meeeen vi är ju lite galna som vissa vet så jaa, Ni förstår nog. Eller vissa gör det. Men i skolan blev jag nästan klar med mitt täcke till barmur. På idrotten åkte vi skridskor och Jag F' och några till åkte helt själva i en hall tills småbarnsattacken kom och skulle åka. Värsta utomjordingarna ju! Dom är helt galna och skit bra på skridskor. Vi andra höll på med två stolar x'D..Ingen kommer att fatta men vi hade lite kul och allt är min och F's humor!!. Men sista lektionen var hemkunskap och vi bakade raggmunkar. Det var jätte gott och ska ge er receptet senare om ni är snälla. Hah, ska gå till min galna kompis F' nu så måste gå faktiskt så vi hinner göra en massa kul!

//Kramar s'

-

p.s glömm inte om någon hittar vår bakmaskin som är på rymmen så skriv till mej! ") d.s


Tankar och Åsikter
Postat av: Lisa

svar: min header har storleken 830x440 pixlar

2009-01-27 @ 20:24:43
URL: http://lisals.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Åh tack ! :´)



/ En tjej i storstan

2009-01-28 @ 12:45:10
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0