Bästis hästen, Barmur!

Tjenixen,
Red Barmur idag sedan i november. Det var skit kul och det gick bra också tycker jag. Vi red och jobbade sedan töltade vi och jag tycker han gick fint. Han hade lite låg form ibland men det var svårt att få honom så han skulle vara bra. Men jag försöker och tycker att jag lyckades rätt bra. Har bara ridit i snart tre år. Lärt mej nästan allt av min faster. Så tack så jätte mycket. På ridskolan där jag red förut lärde jag mej ingenting och det var rätt piss. Men på min nya ridskola har jag lärdt mig mycket. Att hantera och rida hästar som är helt olika gämfört med varandra och alla där har sin egen charm och rids på olika sätt. Man lär sig hantera olika hästar också. det är mycket lärorikt och man lär sig mycket på det. Barmur söthästen är välrdens absolut bästa häst! Finns andra som också är bra men han är bättre. Han är totalt underbar. Han kommer till och med när man ropar på honom i hagen. Helt fantastisk! Ska dit imorgon också för att det är öppet hus i det stallet så ska kolla på deras kadrillj eller hur det stavas och se Quartzo om han nu stavas så. Det ska bli kul. Ska fota jätte mycket. Ska kolla på tv nu. "D

//Kramar s'

Barmur<3
Älsklings hästen!

Barmur<3(Copyright Sofie.B)


Tankar och Åsikter
Postat av: HANNAS

sv: Jahaaa, vad kul! :)

2009-01-31 @ 23:55:10
URL: http://haniepanie.blogg.se/
Postat av: CARRO - ThinkPink ♥

Så fin häst! :)

2009-02-01 @ 16:06:28
URL: http://thinkpinks.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0