F' and tha waterflaska!

Nemen tjaaa,
Idag har dagen varit skit tråkig som vanligt som jag tänkte skriva om vad som hände igår på ridningen. Jag fick Therna som vanligt nästan och det gick bra att rida henne. Hon var lite springig och ville gärna fara iiväg och racea med alla. Det blåste en hel del och hästarna var ju lite spända pga det. Men Therna hade inte gått på en hel månad så jag var lite nervös när vi gick för att hämta dom i hagen men när jag var hos henne så känns det nästan som om hon är min. Hon är så snäll och är riktigt charmtroll. Lovar att sätta ut en bild på henne när jag har någon! Just nu är det så mörkt så det blir inga bra bilder för att hon är ju svart också -.- ... Men på vägen hem då hade jag och så kallad F' skit kul. Vi höll på med hennes vattenflaska och gjorde konstiga ljud och F' höll på som en apa xD. Jag garvade hela tiden. Kunde bara inte sluta! (Just nu sitter hon och gör konstiga ljud i telefonen...Hon e lite speciell xD)F's mamma satt och garvade medans hennes "väninna" eller vad tant språket säger att det heter tyckte typ vi var jobbiga.Tråkiga person! ...Men nu måste jag kila iväg till henne asso F'!

//Pussar s'

Tankar och Åsikter
Postat av: Linda

Besök min blogg om namnsmycken :)

2009-01-13 @ 20:52:03
URL: http://madebylinda.blogg.se/
Postat av: emelie

jätte snygg blogg =) Vad hittar du på ikväll då? =)

2009-01-13 @ 20:55:39
URL: http://loneley.blogg.se/
Postat av: SEX AND THE CITTY

"Tråkig som vanligt" gör ju inte att man vill fortsätta läsa, haha.

2009-01-13 @ 21:00:27
URL: http://sexandthecitty.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0