Första uteträningen!

Hejsan alla läsare!,
Torsdag idag då och jag ska snart på vår första uteträning med fotbollen. Det ska bli kul för att det är roligare att köra ute än inne. Men nu ska jag berätta om dagen. Vaknade klockan sex idag...tidigt! Men var tvungen att duscha så man var som en zombie när man hoppade in i duschen och kom sen ut som en helt ny person, kändes det som iallafall. Men gick till skolan som var sådär idag för hade inga roliga lektioner. Eller jo två stycken faktiskt, bild och musik. det är en av dem roligaste ämnena. Åååh...jag hinner aldrig skriva längre än så här när jag måsta göra något :S. Det är väldigt mycket nu tycker jag men det är otroligt lite ändå x'D. Fattar ni?. Jag fattar själv inte så det låter nog bra. Men nya bilder kommer, Jag LOVAR verkligen! Men måste äta nu sen ska jag träna!

//Kramar s'


<3
Jao och M' bästisar 4-ever!

Tankar och Åsikter
Postat av: Martina

Alltid du oh jag!

2009-01-18 @ 13:24:58

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0