Hårfönsattack och Nagellack!

Tjenna coolingar!,
Igår var jag med F' som jag skrev i förra inlägget och det blev en vild kväll med henne! xD. Vi hade som sagt lite roligt...eller lite vet jag inte, vi skrattade som sagt hela tiden. Vi började kvällen lite lätt med att vi skulle måla naglarna på varandra. F' fick ha alla naglar i olika färger. Men jag målade lite(rätt mycket) utanför! Kunde inte sluta skratta! "D. Jag bestämde mig att jag skulle ha varannan lila och varannan blå! Lite konstig kombination*asg*! F' Målade utanför på mig med! Men sedan kommer hårfönsattacken! Först blåste jag F' i ansiktet och tyckte att hon skulle sjunga "fångade av en hårfön.." Men sade det aldrig...(Vi skulle torka naglarna,det var det som var grejjen!)Sedan tog F' den och blåste överallt på mig! Taskit tyckte jag men jag hade ju blåst på henne! xD. Höll på att bränna aset av mig för det blev så j'vla varmt!
Hahah..Vi satt och skrattade jag vet inte hur länge men jaja..Som jag alltid skriver!
Idag då..,Jag och F' gick och såg Wallander - Hämnden. Den var bra faktiskt. Jag och F' blev skit rädda när dom sprängde en bil när man inte var berädd. En gammal gubbe brevid F' skrek nästan xD. Vi hade jätte kul åt det också. Jag kom nyss på en sak...Jag och F' har kul åt nästan allt. Vi garvar åt allt. Men nu måste jag kila till min mammas pojkvän som vi ska äta hos...

//Hejs svejs s'


.

.


..


Tankar och Åsikter
Postat av: Martina

du oh dina emo naglar -.-' <3

2009-01-18 @ 13:27:43

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0