Lördag igen då!

Heey,
Lördag, lördag och det är verkligen lördag. Idag har jag nog tagit det rätt lugnt. Pannu och M' sov här och dom åkte någon gång på dagen. Sedan kom jag på att jag är hundvakt idag och imorgon på morgonen så jag var tvungen att gå ut med dom. Dom är lite komplicerade att gå ut med för Maxen går framför och Junior går långt bakom så man ser rätt rolig ut när man går med dom. Ska snart ut med dom igen. Igår så var jag med många personer i stinsen och kollade på en present till W'. Det var rätt svårt att hitta någon men vi hittade lite. Jag säger inte vad det är för man vet ju inte om W' kollar min blogg. Säger sen vad hon får*Lovar!!*.Men nu ska jag gå och se på körslaget faktiskt. Jag hejjar nog mest på alla eller jag har ingen speciell utan alla är bra. Hoppas det blir någon rockvariant för det e bra. Så nu måste jag gå och gå. Men en sak till jag gjorde idag; Jag möblerade om mitt rum idag. Nu ser det mycket bättre ut än det förra. Det ser på något sett större ut. Jag måste ut och fota imorgon om jag hinner faktiskt för det har blivit lite lite bilder på sistonde. Men nu så...måste jag faktiskt gå innan Hanna hinner sjunga!

//Pussar s'


.
<--Oliven loves cheese chrunzes


oliven<--Oliven<3

Pannu<--Pannu gilla ostbågar!


Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0