Måndag=Ridning=Therna!

Hejsan alla läsare,
Idag var det första skoldagen efter helgen och jag var lite småtrött igår så jag ställde klockan på tjugo i sju istället för tjugo i sex! Jag började 08.40 i skolan så fick lite småpanik när jag vaknade. Men jag hann. Fick bara äta frukost på vägen till skolan men det gör inget. I skolan hade inte vi så roliga ämnen men dagen gick fort som tur var. Jag tvingade F' att vänta på mig eftersom jag slutade tidigare än hennes så det var lite bråttom där med. Men jag hinner allt, även om jag inte alltid kommer i tid varje gång. Men när jag väl var hemma kollade jag på MTV i massa timmar och tiden gick skit snabbt. Hängde inte riktigt med men då var det tags för ridning i snöovädret. F's mamma höll på att missa att jag också faktiskt skulle hänga med till stallet xD. Mitt päron skrattade jätte mycket när F's mamma tvärbromsade och vände för att hämta mig<.<. Ibland händer allt möjligt på en och samma dag. Men när vi var i stallet så fick jag min gulle gris Therna. Hon är busig men världens charmtroll. Hon är totalt underbar!. Men vi red ut iallafall och det var härligt. Lungt och tyst och det ändå som lyste upp så vi såg något var våra lampor och snön som täckte hela marken. Therna var otroligt lugn idag men tyckte gärna att vi skulle springa i nedförsbackarna men det tyckte inte jag. Hon var glad och lite småpigg på vägen hem men helt underbar ändå! Hon är faaaaantastisk! Sedan åkte vi hem och så sitter jag här nu. Men ska gå och kolla om det är något kvar av idrottsgalan så... 

//Cyá s'

.
Gammal men underbar bild tkr jag!



Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0