Myspys fredag

Heej,
Fredag idag och sista skoldagen på hela veckan. Ska bli skönt att få sova ut imorgon eller jag tror jag för ska rida men ska va där klockan ett så får sova till åtminstone elva. Men sover kanske till tio eller något. Ska bli skiit kul att träffen bebis hästen imorgon. Alltså Barmur. Ska fota honom jätte mycket och lovar att lägga ut någon bild. Ska fota kussen också men måste fråga om jag får lägga ut en bild på honom först. Om jag inte får kan jag berätta att jag har världens bästa och gulligaste och busigaste kusse. Han är fyra snart fem år. Han fyller år i februari och är nog i Florida när han fyller år tyvärr.. "/. Måste köpa något till honom där som han ska få i present från sin kusse si. Han kallar mej det. "D. Han är bästa absolut bästa kussen man kan ha! Han betyder mycket för mej! Så ska köpa honom nåt riktigt fint. Men nu till fredagen igen. Var i stinsen med pappsen och köpte en kameraväska till systemkameran. Så nu har jag en riktigt bra med dragkedja för det var det inte på den jag lånade av pappa. Ska ha lite myspys med pappa nu med chips, godis och läsk. Kolla på någon film eller tv:n. Skriver imorgon om jag hinner så..

//Morsningkorsning s'

mys
Myspys med snacks

Min kameraväska

pappsen!coolaste pappsen ever!




Tankar och Åsikter
Postat av: Anonym

fett snyggt. vart var ni någonstans?

2009-01-30 @ 22:01:08
Postat av: s'

svar: Det är vid carlsohlsson i stinsen! "D



MVH s'

2009-01-30 @ 22:11:05
URL: http://nightwish.blogg.se/
Postat av: EN TJEJ I STORSTAN

Det gäller att prova sig fram, så har jag lärt mig!



/ En tjej i storstan

2009-01-31 @ 00:15:38
URL: http://entjejistorstan.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0