On a way

Tjabba,
Onsdagens grubbel och kompisarnas bekymmer. Vad mer kan man säga?. Onsdag är nog lika med halv rolig skoldag och mycket mer. Idrotten och Spanskan är nog roligaste ämnena idag. Men var med F' och W' efter skolan. Jag var tvugnen att gå ut med Max och Junior så jag tog med mig dom. Hundarna blev jätte glada när vi kom till dom och när vi gick ut med dom drar Maxen som vanligt i kopplet men W' höll i det så jag behövde inte göra något. Junior gick snällt med F' och han gör ingenting. Sen gick vi hem och nu sitter jag här men nu kan jag inte skriva mer för jag och F' ska hitta på något knäppt som vanligt. Man undrar vad det blir den här gången...xD

//Kram s'


Maxen
Maxen

Tankar och Åsikter
Postat av: Martina

Sötnosen själv.

2009-01-19 @ 22:12:20

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0