Ridning i mörker..

Hellu,
Jag sitter här och ska snart äta en semla som min farmor har bakat. Tyvärr är det mjölk i den så måste ta en tablett -.-'.. Men det är bara att sälja och se glad ut. I morse gick jag upp halv åtta och det var jätte skönt. Sket i att sminka mig för att sminket var hos pappa men varför ska man ha smink egentligen? Det spelar väl ingen roll om man ser narturlig eller om man är översminkad. Det är ju upp till var och än att bestämma själv hur man ska göra. Men mer om det senare... ska skriva ett inlägg om det lite längre fram i tiden. Senare idag blev det dags för det som nog är det roligaste på hela veckan, jo ridningen. Det är nog det man längtar efter hela tiden. Kan inte förstå varför. Men jag trodde att jag skulle ta Blesa idag men det blev lilla gullegrisen Therna som är lika rolig. Blesa och Therna är nog mina favoriter på ridskolan. två ston. Dom är så speciella och helt olika till sättet så det är två helt olika hästar att rida. Men nu tillbaka till Therna och ridningen....Trodde vi skulle vara på vår volt men den var alldeles för isig och vår nya ridlärare som är jätte bra tyckte att vi skulle ta en sväng ut och det gjorde mig ingenting. Ute jobbade vi på volt travade och töltade för fullt. Det var riktigt bra tempo och Therna var lugn i början men på väg hem studdsade hon sist och tölt/galopperade hon. Men jag var bara lugn och hon slutade efter ett tag. Nu måste jag verkligen gå och fika lite med pappa!

//Cya s'

Tankar och Åsikter
Postat av: Anonym

Vilken är din favorit bland Svenska Designer ?

2009-01-27 @ 10:54:52
URL: http://erikasfashion.blogg.se/

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0