Ridningen börjar!!

Tjena bena,
Måndag båra. Lika långtråkig som vanlig och inget händer i skolan utan att jag Ellan och oliven hade as kul på lunchrasten undrar varför egentligen men vi skrattade åt allt och alla. hahah...xD. Ridningen börjar idag!! Det är skit kul. Jag hoppas att jag får någon jag aldrig har ridit för det är kul att testa någon ny. Dom jag har ridit är: Blesa,Therna,Skjoni,Sorti,Godi tror det bara är dom faktiskt. Har ridit Therna mest för att det är så få som kan kontrollera henne och jag kan. Hon är en riktig utmaning att rida och jag gillar utmaningar. Men den bästa häst jag ridit är Barmur. Han är roligast av roligast och han är absolut bäst i test. Barmur finns inte på min ridskola utan är min farbrors tjejs häst. Lite virrigt men man kan säga min fasters häst för att underlätta lite. Men nu måste jag byta om till ridningen så jag inte kommer för sent!

//Kramar s'

Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0