Saturday..

Hey,
Idag skrev jag tidigare eller satte ut bilder. Men nu ska jag skriva om vad jag gjorde idag då. efter att jag lade ut bilderna från festen igår så åkte jag,systeryster och mam till Åbergs Museum i bålsta eller vad det nu låg. Där såg jag självaste Lasse Åberg. Trodde museumet skulle vara större men det var rätt litet faktiskt. Sedan i alla fall åkte vi och handla lite gottie till ikväll. Ska nog se på körslaget tror jag. Just nu vet jag inte ett skit och kommer inte på vad jag ska skriva. Det här kommer nog bli svårt om jag inte kommer på något. Men jag skriver ju..x'D. Så då har jag väl inte glömt, Ibland tänker man faktiskt som tåget. Tåget kallar vissa personer mig för att jag inte tänker innan jag säger saker ibland men från första början var det faktiskt dom som inte förstår vad jag mena när dom sa att jag var dummare än tåget och då svarade jag "Tåget har ingen hjärna ju..", då började alla skratta och jag fattar ingenting som vanligt. Jag är ju inte äns lik tåget ju...Man måste ju va 100gånger snyggare än en plåt burk till tåg. Hah...sitter och skriver lite roliga saker men kommer aldrig fatta om tåget. Jag sa ju inget fel... -.-' !. Måste äta nu faktiskt. Undrar en sak...Jag skriver nästan alltid måste dra eller att jag ska någon stans. Men jag ska ju det men det kan låta lite tjatigt så ska väl inte skriva det någon mer. Det kommer absolut inte att hålla men jaaaja.

//Pussar s'


bulle
Jätte bulle som fanns på Åbergs Museum")

Tankar och Åsikter
Postat av: Ankan

Nu är du inte riktigt sanningsenlig. Det där med tåget var när vi satt och pratade och du hängde aldrig med, då kallade vi dig för tåget är snabbare än och du fattade fortfarande ingenting och ja just det dummare än tåget blev det.

2009-01-26 @ 21:29:01

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0