Sista dagen före skolan!

Hola amigos,
Yo no escribe en espanol utan jag ska skriva på svenska! "). Har inte gjort något särskilt idag. Bara tagit det lugnt och gosat med katten men om några timmar(klockan 20.00) ska jag på fotbolls träningen. Skriver nu för hinner inte skriva efter träningen för den slutar 21.30 sen är jag klar typ 22.30 eller något så jag skriver nu. Jag gjorde Pimp my ride i en annan verision; "Pimp my klösbräda" till katter xD. Min katt Mable tyckte nog det var fult för hon rev ner min fina dekoration på hennes klösbräda. Bilder får ni se nedan stegvis hur hon tar bort min fina pimpning. Ska kolla på Tv nu så..

//Ses s'

Mable 
1. Måste klia sig innan man ska kolla på den!

Mable 2. Tittar på Min fina nya Pimpning

Mable 3. Är påväg att ta ner min fina pimpning! Den var väl ful eller något! :S

Mable 4. Det var kul eller Mable?

Mable 5. Nu är jag(Mable) nöjd!

Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0