Sista dagen på lovet!

Tjabba,
Idag då vaknade man 10 typ. Tror det iallafall. Sista dagen på lovet, orkar inte skolan imorgon! Börjar fan 08.10. Det är för tidigt första dagen. Men åkte skidor med oliven i väsjö backen. Vi åkte i några timmar. Det var rätt kallt typ minst -10 grader. Men vi åkte. Backarna var rätt isiga men det gick och åka utom hoppbacken högst upp var det knappt någon snö. Det gick inte och åka så vi kanade till halva och åkte andra backen. Men när vi började frysa åkte vi hem. Mer har jag nog inte gjort idag tror jag. Men kan ju inte skriva så här lite så får väl sammanfatta jullovet lite; Har gjort allt möjligt på lovet från att vara med kompisar till julafton eller något. Har nog mest vart med M' för hon är ju min bästisfestis så det kan man ju fatta "). Men nu orkar jag rent ut sagt inte skriva mer idag. Bilder kommer senare idag när jag kommer till mamma!

//Ses s'

Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0