Ski,snow and sun, Can it be better?

Hello,
Sitter och lyssnar på musik i min ensamhet. I ett mörker. Hahah...skojja! Såg precis på Stockholm International Horse Show på tv. Var där på Hoppning/Island för att se islänningarna från Örnäs men nej dom var med på kvällen. Men fick se Johan Hägglund och Vignir. Dom e ju fan skit bra men trodde Johan skulle ta Askur men han tog någon annan. Men jaja. Tillbaka till nuet. Idag skulle jag lära F' att åka skidor i Väsjöbacken. Det gick inte som jag trodde för hon vågade inte få fart. Man kan inte svänga om man inte har fart. Efter vi hade åkt sa hon till mig att hon aldrig mer ska åka skidor men det man aldrig. På onsdag ska jag nog åka skidor med Oliven och Ellan. Det ska bli kul. Dem åker snowboard och jag skidor. Undrar om Oliven ska hoppa. Jag slår bara ihjäl mig om jag hoppar xD. Mina skidor är för korta! Men ska köpa nya nästa säsong! Men jaja. Undrar vad man ska skriva nu då. Hmmm *tänker*. Man måste tänka jätte hårt. xD Men är lite nervös för imorgon. Ska spela cup. Spelar med ett bra lag. Tänker göra allt för att vinna! Det var längse sen man vann en cup. Senast var med bästa 94:a laget Edsbergs IF. Vi hade skit bra rykte och vi förlorade nästan aldrig. Vi var helt enkelt bäst. Men när vi började i 93 laget slutade minst 2/3 av vårt lag "( lite tråkigt men jaja. Nu skajag nog foto min katt lite och kolla på tv! Bilder från cupen och mer om det kommer imorgon!

//Kramar s'


ö

k
<--Absolut Min Favorit!

Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0