Snö snö snö och ännu mera snö!

Tjena allihopa,
Skrev inte igår tyvärr för att jag hade som mycket att göra. Men kan kortfatta gårdagen så här; Vaknade klockan 08.00 för att sedan åka till stallet då jag och en kompis hyrde en häst för en dag. Vi skulle vara där tio så vi åkte runt nio nåt. Det var jätte kul och skönt att komma till stallet igen. Hästarna har vilat i ca en månad och så har ridskolan haft uppehåll. Kunde ha ridit Barmur men i han stall hade dem fått hästinfluensa! Inte bra alls. Men iallafall...., Fick Blesa som jag ville ha. Hon är ett fux sto med mycket go i för er som vet lite om hästar. Skulle sätta i en brodd i en av hennes hovar men det gick absolut inte! Fattar inte varför :S Frågade ridläraren vad jag gjort för fel men jag hade inte gjort något fel. Fick rida utan den brodden men det brydde sig inte Blesa om. Hon var lite springig på volten när vi skulle sitta upp för att det hade kommit två ur söta ston från island som hon inte hade sett. Satte upp på henne sen skrittade vi till dem så hon fick se dem. Vi red i skogen som var kul. Allt var så lugnt. Efter ridningen när Blesa helt svettig. Red henne inte så hårt. :D 
Men efter stallet åkte jag och F' till J' för att han skulle med hem till F'. Senare på kvällen var jag hos F' och sov där. Vi somande klockan 4-5 på morgonen för att vi såg på film så vi glömde var klockan var. Vi e lite speciella. xD Men vi sov till klockan 14. Det var skönt. Men sedan har vi legat och tittat på Tv hemma hos henne och  inte gjort något speciellt. Efter det sitter jag här nu och skriver detta. Tog några bilder som inte blev så fina men det är beviset på att det faktisk är snö här i stockholm! Men ska hjälpa pappa med maten nu!


//Ciaó S'
  


qq

f

Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0