Think,think...I don´t know!!!

Tjenna,
Idag är det söndag, sista dagen på helgen. Inte kul!. Jag har träning snart. Det är kul. Men idag då...brukar jag inte skriva det?? :S. Men var hundvakt idag på morgon också så var tvungen att gå upp halv tio för att gå ut med dom. Dom blev helt galna när jag skulle hämta dom och jag lovar den minsta Max han var värst. haha. Men det är rätt kul också. Vi gick ett tag i skogen sen fick jag gå hem och äta frukost som jag inte hann innan -.-. Sedan gick jag hem till pappa. Och sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Men ska hjälpa pappsen med maten nu!

//Ciaó s'

. 

Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0