Tisdag på menyn!

Heej,
Sitter och funderar på vad jag ska fota för nytt men nu står det still i huvudet! Tänkte nog Barmur men det blir nog nästa vecka till helgen i så fall. Men idag vaknade jag åtta. Gud vad skönt!!, Vi börjar 09.35 så det är rätt chill på morognen. Vi hade dom roligaste lektionerna idag så dagen gick rätt snabbt i skolan. På hemkunskapen fick vi baka bröd och min limpa blev skit stor och den var rätt god också. Men sen gick jag hem. Det snöade skit mycket och det var jätte halt på marken. Jag såg ut som värsta snömånstret när jag kom hem, det kan jag lova er! Ska kolla på Obama när han svär eden eller jag måste tycker mamma men vi får se hur det blir faktiskt för jag orkar inte. Det är bara att kolla på youtube imorgon eller något. Ska vakta Junior och Maxen imorgon! Men nu ska jag leka med Mable..


//Adiós s'



Maxen<3
Maxen(i somras)


Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0