Trööött!!

Go kväll!,
Är jätte trött och ska snart gå och sova. Fattar inte men man blir jätte trött under veckan sover jätte länge på lördag och är lite pigg på lördag och är trött på söndag. Det är rätt konstigt men det är så ju! Det är absolut inte mitt fel faktiskt!
Idag då var jag i skolan gick på lektioner och efter skolan gick jag och F' ut med Maxen och Junior. Åkte skridskor bakom Maxen för han drog otroligt mycket i kopplet. Hur ska man göra för att han inte ska göra så?? :S Ska nog fråga hans matte om lite hjälp för han drar som f*n rent ut sagt. Junior därimot kan man släppa och han gör ingenting och om det kommer en hund säger man bara fot så går han bredvid en förbi hunden sen säger man varsågod och han går lite före. Det är skönt med junior för han är så lugn och snäll. Maxen är också snäll men otroligt busig och vill leka hela tiden. tror att han bara är några månader ett halvår eller något sånt så han är inte så gammal jämfört med Junior som är typ 12år om jag inte minns fel. Vi gick i skogen i en timme ungefär sen gick vi till Mamsen och åt lite för vi var skiiiit hungriga. Sedan hände många saker och jaja...Nu efter allt sitter jag här och skriver detta inlägg till er och imorgon ska jag till tadnläkaren och kolla om jag får tandställning eller inte. Har sned käke så det kanske är bra med det. Nu ska jag faktiskt sova för att jag är trött!

//God natt s'

Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0