W's fest 09!

Tjeena!
Jag var på fest hos W' igår och det var skit kul. vi spelade Gitar Hero World Tour, såg på film och mycket mer. Vi hade kul och W' gillade vår uppblåsbara kondom Oliven hade blåst upp och gett henne. W' fyllde ju faktiskt 15år så såklart hon skulle få det. Vi sov där också och man vaknade av Foffa,Mickan och Natta. Dom höll på med jag vet inte riktigt vad x'D. Men vi hade kul och ska iväg med mamma nu så skriver mer ikväll men bilder kommer här nedan! ")

.Min och Olivens fina bild planch vi gjorde åt W'!("Silvertejp löser allt!")


.Fellsu rockar på trummor!


.Fellsu sötnos


-Foffa, alltid snygg på bild!


,W' blåste upp alla balonger!

,,Tacochips *Mums* + Fellsus finger


,,,Spelar gänget!


--Foffas glas! ")


--Pannu grym på trummor!


-.Jag försöker sätta svansen på grisen..Gick inte så bra.. x'D


.,Pannu försöker intensivt!


,.Fellsus och min humor x'D

Dom som vill ha bilderna från festen som var på den så får ni maila mig! ")

//Kramar s'

Tankar och Åsikter

Skriv det du vill här:

Ditt söta namn:
Ska någon komma ihåg dej?

Din mailadress: (publiceras ej)

Länk till din blogg:

Skriv det du vill säga till mig:

Trackback
RSS 2.0